" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Friday, January 09, 2009

DEMONSTRASI
MENENTANG KEGANASAN ISRAEL . Vol 1

7 Comments:

Blogger Abu Amirul said...

Assalamu'alaikum Ustaz,
Teruskan perjuangan menentang musuh Allah, Yahudi laknatuLlah. Mari kita sama2 boikot produk Yahudi AS selama2nya, bukan hanya sementara. Disamping kemenangan mesti dicipta di KT, insyaAllah.
Wassalam. (www.askamakalikada.blogspot.com)

10:18 PM

 
Anonymous Anonymous said...

AKU BENCI PEKIDA aku ada alami sendiri dengan mereka ini.
aku dari kg laloh kuala krai kelantan, budak pekida sini memang samseng, boss nya usop pahi memang kaki samseng, yusni lagi teruk, brahim boyo, awi tok awang kekcok, suha ini sebahagian yang aku boleh sebut, tapi ramai lagi lah, mereka ni semua kaki pukul, tarik kereta, peras ugut orang, curi kereta, kaki mabok, buat kacau kedai kopi, bawa kereta laju dalam kampong dan macam macam lagi lah memang teruk pendek kata keselamatan kampong memang terancam, pk la boss pekida.

9:09 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sejak bertahun yg lalu....puas sudah kita berdemo dan berceramah, puas sudah kita berkempen pulaukan produk Yahudi dan Barat, puas sudah kita berharap dan merayu kepada PBB & Majlis Keselamatan, bertahun kita mendesak OIC dan NAM bertindak ke atas kezaliman yg dilakukan kpd umat Islam.....


Yang mana satukah diantara cara dan pilihan di atas berhasil ?

.......harapan hanya tinggal harapan.....sedang saban hari, sejak bertahun dahulu pasti ada darah ummat Islam ditumpahkan....

Penyelesaian kpd masalah Palestin saat ini adalah jihad. Para tentera kaum muslimin seharusnya digerakkan dari kem-kem mereka utk mencari kemenangan atau syahid di bumi Gaza.

Tetapi...siapakah yg akan menggerakkan para tentera kaum muslimin ??

Tiada.....tiada satu pun dikalangan pemimpin umat Islam saat ini yg berani bertindak demikian. Hatta Presiden Iran, Ahmadinejad pun tidak melakukannya...inikan pula Pak Lah, King Abdullah, Susilo Bambang Yudoyono dll.

Apa yg terjadi saat ini seharusnya membuka mata rakan-rakan sekelian betapa "urgentnya" KHILAFAH bagi kaum muslimin.

Nabi saw berkata...imam (khalifah) umpama perisai di mana umat Islam berperang dan berlindung dibelakangya.

Kini perisai tsbt telah hilang.....maka darah pun bercucuran.

Oleh itu, para hamlud dakwah, para ulamak, gerakan dan pertubuhan Islam seperti Hizbut Tahrir, PAS, JIM, Tabligh dan Abim perlu bersatu & berganding bahu bersama-sama dgn ummat, mendesak para pemimpin agar menubuhkan Khilafah Islamiyah....agar syariat dapat dikembalikan, kekuatan dapat diwujudkan dan ekspedisi jihad dapat digerakkan.

BEBASKAN PALESTIN DENGAN KHILAFAH
rirk

1:44 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hizbut Tahrir yang amirnya ada di Jordan, ayuh angkat senjata.

Tunggu apa lagi..

KRIR

2:24 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Salam

Puak Hizbut Tahrir ni menulis dan bercakap jer pasal khilafah dan nampak hebatlah dia bila dia bercakap dan menulis .

hok org lain semua salah . demokrasi lah , tak islamik lah , tak berkesan lah .... bla bla khilafah ... bla ... bla .... khilafah .

Nak tunggu khilafah mung tuh , mapuh kerah laa puak palestine tuuu

Org lain pun berjuang nak tegak khilafah jugak . tapi bukan ccakap saja . bukan menulis saja .

sementara nak tegak khilafah , buatlah dulu apa yang boleh dibuat .

Hizbuttahrir khabarnya ada seluruh dunia . doh bak per dok isytihar jihad dan perang .

meh kita gi ramai - ramai ke palestine perang termasuk RIRK . marilah kita gi

kalu setakat melaung nok khilafah atas kertas , nama pun dok berani nak sebut .... balik awal laaaa

sepatutnya RIRK kena mendahului senarai org nak gi palestine berperang , buka penyertaan . bg nombor tepon mung , aku pun nak daftar jugak .

Hok org lain buat , dok islamik , dok berkesan ... mung buat menatang apa ? nak tunggu khilafah mung tuh , dan hancur lebur Gaza

RRIK

4:29 PM

 
Anonymous muslimat said...

saya setuju bahawa Israel di palestine hanya boleh dihapuskan dengan Jihad peperangan oleh muslimin seluruh dunia...sedangkan Jihad takkan berhasil tanpa kepimpinan....dan kepimpinan takkan berhasil tanpa adanya organisasi ataupun ummah.

ummah harus disedarkan tentang kepentingan kesatuan . Dan ummah juga harus disedarkan ttg kepentingan bersatu di bawah satu kepimpinan.

9:44 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Salam,

Nampaknya kakak muslimat ni yg paling cerdik. Bang, sekadar emosi saja tak cukup utk berpolitik.

Dalam jihad di Palestine saat ini....saya cadangkan kita bersama-sama dgn Hamas. Jadi...segala senjata dan kebijaksanaan...kita satukan sahaja...takkah itu lebih baik.

Namun masalah di Palestine bukan kurang org yg nak menolong. Kalau org2 Arab ludah pun banjir rasanya Israel tu.

Antara punca utama kita lemah saat ini ialah kita tiada kesatuan kaum muslimin. Tidakkah dgn adanya khilafah ummah akan bersatu ?

Bang, perjuangan menegakkan khilafah patut disokong, bukan dikeji. Abang cakap ttg ukhuwwah Islamiyah....tetapi dgn sdra muslim yg lain yg "menjual dunia" demi utk Islam dan ummah sdra benci dan keji.

Belum terlambat utk abang sedar. Saya cadangkan abang belajar ilmu politik dgn kakak muslimat.....jgn malu.

RIRK

10:17 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home