" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Monday, January 12, 2009

DEMO MEMBANTAH
KEGANASAN ISRAEL ALAIHILAKNATULLAH . VOL : 2

Alhamdulillah ! Lihat bagaimana Serikandi Islam yang juga turun tanpa gentar bagi melahirkan bantahan terhadap keganasan Yahudi Alaihi Laknatullah .

Tahniah ! Anggota Unit Amal gigih mengumpul dan memungut Derma dan sumbangan Fi Sabilillah bagi membantu meringankan penderitaaan Ummat Islam Palestine . Insyaallah Dewan Pemuda PAS Pusat akan menghantar rombongan ke Gaza untuk misi kemanusiaan .
Adik ! Kasut tu nak baling kat Bush ker ? itulah standard pemimpin dunia yang kejam . Hanya layak di tampar dengan tapak kasut buruk lagi busuk .
Sebahagian aksi peserta Demo yang menyatakan bantahan terhadap kekejaman Zionis dan melahirkan simpati kepada ummat Islam Gaza
Saya di amanahkan untuk memimpin doa bagi memohon pertolongan Allah swt ke atas ummat Islam di Palestine sekali gus mengutuk kekejaman yang dilakukan oleh Regim Zionis Yahudi Laknatullah . Turut Hadhir ialah Naib Presiden yang sememangnya menjadi jaguh Demo Tuan Hj. Mohd Sabu bersama Dr Hatta Ramli Bendahari PAS Pusat
Cikgu Badrul turut menyampai ucapan bagi memberi kesedaran kepada orang ramai betapa perlu kita mengambil langkah berkesan bagi menentang kezaliman Yahudi seperti memboikot barangan keluaran mereka .
Walau dikawal ketat oleh pihak polis . Tidak menjadikan beliau gentar untuk menentang Israel dan sekutu rapatnya Amerika di atas kekejaman yang dilakukan oleh mereka .
Muslimat turut perihatin justeru yang turut menjadi mangsa kekejaman Yahudi ialah wanita dan kanak - kanak yang lemah dan tidak bermaya .
Polis masih setia mempertahankan Amerika ?
Anggota Unit Amal gagah perkasa memimpin perarakan menuju kedutaan Amerika . Membentengi saff pimpinan , mereka sedia menghadapi apa jua kemungkinan .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hamas dibedil dan dibedal oleh Yahudi.

Mana Hizbut Tahrir di Palestine? Takkan bergabung dengan Hamas pulak?

Kan Hamas tu beriman dengan demokrasi?

11:57 AM

 
Anonymous Anonymous said...

takkan tak setuju dengan demokrasi maka tak boleh bersetuju juga dalam menentang yahudi ?

dalam hal menentang musuh agama dari golongan kafir laknatullah ni saya yakin kita tak melihat sangat dari kelompok kumpulan mana kita ini. Sepatutnya tak susah utk kita bersatu hati, bukankah Al-quran dan nabi kita juga ada menyebut tentang sifat kasih sayang antara muslim ni ?

jadi rasanya utk isu menentang kezaliman yahudi ni tok sah dok highlightkan sangatlah tentang nama hamas dan nama HT .... itu tidak membantu melemahkan yahudi.

apa-apa pun, selain demonstrasi oleh pas....saya juga sokong demonstrasi HT di depan markas Angkatan tentera.

9:05 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Eemmm...saya tak pernah pun terbaca HT kata Hamas beriman dgn demokrasi. Yg saya pernah baca....HT mengkritik keterlibatan Hamas dalam pilihanraya demokrasi tajaan dulu kerana selain tidak syarie, ianya hanyalah suatu perangkap utk melemahkan Hamas dan ummah. Ringkasnya....jika anonymus pertama buka mata, apa yg terjadi saat ini menjadi bukti kebenaran "peringatan" tersebut.

Setahu saya HT adalah sebuah parti politik yg berjuang utk mengembalikan syariah & khilafah....manakala HAMAS adalah sebuah gerakan jihad bagi menentang Israel.

Oleh dalam isu menegakkan syariah & khilafah....kaum muslimin perlu menyokong perjuangan Hizbut Tahrir tersebut, tak kiralah dari kelompok mana anda berasal. Manakala dalam isu perang menentang Israel saat ini...tiada masalah bagi sesiapa pun, termasuk anggota HT utk bersama Hamas mahupun Jihad Islam.

Ini kerana semua pilihan di atas adalah pilihan yg syarie.

Setahu saya HT dan mungkin kelompok2 yg lain juga, bukan seperti sesetengah anggota kelompok Islam....jika anda adalah anggota sebuah jamaah Islam lain....bererti anda memusuhi kelompok saya. Dan anda juga tidak boleh "bersama" dgn kelompok saya mahupun kelompok Islam yg lain....

Mungkin anonymus pertama berfikiran seperti ini...tetapi bukan semua jamaah menganut pemikiran sempit seperti ini.

Yg kita pegang adalah aqidah dan syariat.....bukan jamaah. Kalau sebaliknya....yg terjadi adalah fanatik buta...sehingga hanya tahu menggangguk sahaja....walhal parti atau pemimpin parti mungkin terkeliru dan salah.

Sayang Ummah Cinta Syariah (SUCS)

9:48 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home