" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Monday, July 11, 2005

AWAS ! PERANCANGAN SULIT YAHUDI

Hj. Nasrudin bin Hj. Hassan 019 - 916 8182 / tantawi22002@yahoo.com
Yahudi telah menganjurkan Muktamar Rahsia mereka di France ( Jewish Masonic Conspiracy ) pada tahun 1900 yang lalu . Seorang wanita France telah berjaya mencuri dokumen muktamar tersebut melalui seorang pemimpin tertinggi freemason dan di edarkan kandungan dokumen tersebut yang menggariskan 24 strategi atau protokol untuk menghancurkan ummat Islam .
Protokol ini telah diterjemahkan oleh Us. Mohd Khalifah At Tunisi di dalam kitabnya : Brutukoolaat Hukamak As Sohyuuni .
Protokol yang ke sepuluh ialah : Melahirkan golongan Liberalisme yang tugaskan untuk menyusup masuk kedalam kumpulan Islam bagi menghancurkan ummat Islam .
Rancangan mereka merangkumi strategi merosakkan pemikiran ummat Islam dari ilmu Islam tulen dengan menaja faculty pengajian Islam di University mereka seperti Univ Sorbon di France , Univ. Oxford di UK dan Univ. Harvard di Amerika Syarikat .
Lantas mereka menawarkan faculty ini kepada seluruh ummat Islam untuk mempelajarinya di University mereka .
bersambung......( to be continue ... )

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pandai ko tulis. Aku nak bukti dia? Mana dia bukti? Jangan mudah percaya pada sesuatu tanpa fakta. Kelak kita umat Islam yang malu dan menerima padah. Kalau sekadar pandai berceramah aje buat apa kalau kerja tak jalan.

9:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

la hawla wala quwwata illa billah.. anda ini sudah la berselindung atas nama anynomous, bercakap mcm org tak sekolah.. kan dah sebut di situ, dipetik drp sebuah kitab.. protokol yahudi dah lama org tahu, malang sekali org yg masih tak celik mcm anda ni, wahai anynomous!!

2:31 AM

 
Blogger Hj Zack said...

assalamulaikum,
ustaz yg saya hormati,semoga terus dibawah rahmat Allah.
saya suka belajar di eropah, dan bidang yg saya ambil ialah pengajian islam, jadi,ustaz sebagai orang yg haraki, sukalah saya minta nasihat drp ustaz,bagai mana mahu membezakan diantara perkara betul or selewng takut2 terjabak sama dalam fahaman orientalis ni.minta berlindung drp Allah..wassalam

5:34 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home