" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Saturday, August 30, 2008

AKADEMI NASYID AKHIR TV9

Kepada semua sahabat dan pencinta industri nasyid , jangan lupa hari ini kita mengundi saudara Azhan Atan ( Finalis Akademi Nasyid ) yang akan membuat persembahan secara langsung dalam pertanding akhir Akademi Nasyid di TV9 pada malam ini .

Beliau juga adalah Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Tanjung Piai , Johor .

Cara mengundi : taip AN - jarak - AZHAN dan hantar ke 33399 .

7 Comments:

Blogger abe MIE said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

dulu Nik Aziz kata haram menyanyi.

nasyaid bukan nyanyi ke?

politik katakan.

6:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

nak menang nyanyi la betul2. yang ust ni tolong jadi promoter pulak ni, apa halnya.

buat malu je...

nak menang pun, nak kene guna nama pas ke...

kalau akademik quran, tk ada sorang pun yang nk tlg promosi...

gila babi betul la zaman skrg...

3:19 AM

 
Anonymous Muaz said...

Kpd Abe Mie dan anonymous..

I am afraid both of you are very stupid. I heard they are conducting a research to cure stupidity. You guys might want to participate. Who knows, that might work. It would be very helpful to get rid of stupidity on this earth.

5:43 AM

 
Anonymous woh kekuk said...

kesian abe mie dan anonymous...' penyakit hati' yang tak mampu diselindungkan lagi...lahir dari hasad yang membengkak dan bernanah dalam hati.tak pelik lah...sejak akhir-akhir ni 'memang banyak benda' yang menyakitkan hati puak-puak amenau ni...bebelan depa pun nampak 'sakiiiiit sangat'...nak wat guano ??

12:49 PM

 
Blogger suparjo said...

Maaf ustaz, saya tidak setuju kempen undi kerana dia orang Pas. Jelas ini tidak profesional dan sokong kerana kroni, bukan kerana keupayaan. Ini bukan imej keadilan yang selalu diwar-warkan oleh Pas.

12:13 PM

 
Anonymous Uwais said...

Kan PM dah cakap jangan prejudis!

Ustaz tak de ckp pun yg kite kene undi azhan atan sebab die ahli PAS.

Ustaz juz ckp yg die juga adalah ahli PAS. So, yg korang gatal2 pegi assume kite undi sbb die ahli PAS tu sape suruh?

Dunia2, bulan2 pose ni, bersihkan lah hati ye. adios

3:03 PM

 
Anonymous Skuad WaJA said...

Azhan menang kerana dia layak menang. Moga-moga akhlak beliau ditambah pakej dakwah melalui nyanyian beliau mampu menjadi agen Islam yang baik.

1:35 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home