" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Monday, November 17, 2008

JAMBORI AMAL
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN GOMBAK


Tahniah AMAL Gombak yang berjaya menganjurkan Jambori AMAL di peringkat kawasan dengan penyertaan seramai 264 orang .

Saya telah diberi penghormatan untuk merasmikan majlis penutupan Jambori AMAL Gombak . Alhamdulillah , saya dapat melihat tunas - tunas pejuang Islam masa depan yang cukup berpotensi .

Saya sendiri sejak berusia 17 tahun ( kira kira 20 tahun yang lalu ) turut sama menyertai mukhayyam AMAL di peringkat kawasan dan negeri yang saya kira cukup banyak pengajaran dan pengalaman yang ditimba guna sebagai aset bernilai tinggi dan membantu saya untuk terus thabat dalam perjuangan ini.

Tahniah AMAL !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home