" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Monday, March 20, 2006

PERPISAHAN
CUKUP MENYEDIHKAN

Terlalu sukar rasanya untuk saya menerima hakikat bahawa saya terpaksa jua meninggalkan bumi Kinanah yang banyak membekalkan kenangan dan pengalaman .

Sayu dan sedih hati ini . Namun apa lagi yang boleh saya lakukan, melainkan terpaksa jua melangkah pulang ke tanahair biarpun berat kaki untuk melangkah.

Wajah - wajah sahabat azhariku jelas terbayang - bayang di ruang mataku dengan kejernihan air muka mereka yang cukup menenangkan.

Terima kasih buat semua dan terima kasih jua buat segalanya . Semoga pertemuan singkat antara kita tetap menyuburkan semangat ukhuwwah fillah dan jihad Islami yang berpanjangan.

aya akan tetap setia menanti kalian semua di pintu masuk daerah perjuangan kita yang suci ini. Semoga Allah merestui kita semua.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

setiap pertemuan pasti akan belaku perpisah,semoga pertemuan dan perpisahan kita mendapat rahmat dan pertunjuk dari ALLAH,semoga kita menjadi org yg bertemu dan berpisah kerana ALLAH,inilah indahnya Islam dan perjuangan,kita diikat dengan aqidah yang suci,walaupun pada zohirnya kita nampak berpisah, tetapi hati kita tetap bersatu, selagi mana kita meletakan diri kita didalam perjuangan untuk menegakan kalimah ALLAH diatas muka bumu ini dan menyambung sunnah perjuangan RASULULLAH S.A.W.,,kita tidak akan bersatu jika perjuangan kita berbeza,oleh itu marilah kita sama2 intima kita sepenuhnya kepada Islam, bukan untuk kepentingan yang lain.
semoga kita bersama didunia &akhirat.
tima kasik ats segalanya kepada ustaz Nasaruddin Hassan Al-Tontowi

zaidan_80@yahoo.com

4:48 PM

 
Blogger Nasrudin bin Hassan at Tantawi said...

Alhamdulillah . Demikianlah nikmatnya ukhuwwah fillah. Saya senantiasa merindui kalian semua. semoga kita bertemu lagi insyaallah .

1:47 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home