" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Thursday, June 14, 2007

Setelit baru Zionis
pelengkap pakatan Yahudi-US
untuk menghancurkan Islam.

Umat Islam negara ini menerima berita pelancaran setelit berkemampuan tinggi Israel yang bernama Ofek-7 dengan penuh kerisauan dan memandang bahawa gencatan senjata antara Israel dengan beberapa negara timur tengah akan terhenti.

Pelancaran setelit yang mampu memantau serta menyelidik kekuatan Syiria dan Iran yang sebenarnya mengiringi setelit lamanya iaitu D3 Eros B1 pada tahun lepas itu akan meningkatkan kewaspadaan Syiria dan Iran sekaligus menegangkan kembali hubungan yang sebenarnya telah hambar.

Amir Peretz Menteri Pertahanan Israel menyatakan pelancaran ini membuktikan bahawa Israel mempunyai keupayaan petahanan yang tinggi disamping menguasai kuasa teknologi.

Hari ini Yahudi dan Amerika Syarikat sudah tidak lagi menyembunyikan kolaborasi erat mereka sebaiknya semakin ghairah berkokok menampilkan kejasama mereka menghancurkan umat Islam. DPPP kesal jika masih ada insan-insan muslim yang masih buta dengan suasana sebegini apatah lagi sanggup bekerja sama dengan badan-badan NGO Amerika Syarikat tertentu untuk menghancurkan aqidah belia-beliawanis muslim negara ini.

DPPP sebagai sayap kanan parti Islam tunggal negara ini yang jelas berprinsip non-compromise dengan regim Yahudi menyeru umat Islam negara ini agar sentiasa sedar dan peka dengan tindakan Zionis sedunia yang tidak leka dan saban waktu berusaha untuk menghancurkan Islam.

لتجدن أشد الناس عداة للذين ءامنوا اليهود و الذين أشركوا

Kamu akan dapati segolongan manusia yang sangat dahsyat kadar permusuhan mereka terhadap orang – orang yang beriman ialah Yahudi dan mereka yang menyengutukan Allah swt.

Surah al Maaidah : Ayat 82

Umat Islam Malaysia tidak seharusnya leka dengan suasana aman kerana serangan di Malaysia sengaja direncanakan oleh musuh-musuh Islam dalam bentuk serangan perundangan dan serangan secara ‘ghuzwah Al Fikri’ dan memerlukan gemblengan tenaga melalui pilihanraya untuk mendaulatkan Islam di negara ini.

Sebagaimana yang didedahkan oleh Muhammad al Khalifa at Tunisi dalam bukunya yang bertajuk بروتكولات حكماء الصهيوني : bahawa antara perancangan jangka panjang yahudi untuk menghancurkan Islam dan ummatnya ialah dengan menyogok budaya hedonisme kepada ummat Islam.

Ini merupakan perancangan halus untuk melemahkan minda, spiritual bahkan semangat jihad dikalangan ummat Islam dengan meletakkan mereka lalai dan leka dibuai hiburan yang berpanjangan. Rancangan mereka ternyata berjaya apabila benar – benar ummat Islam kini berada dalam kealpaan yang teruk.

Firman Allah swt :

ود الذين كفروا لو تغفلون أسلحتكم و أمتعتكم فيميلون عليكم ميلة واحدة .

Orang – orang kafir sangat gemar menanti saat kamu leka lalai dari senjata kamu dan barangan kamu maka mereka menyerang kamu dengan serangan yang satu ( secara gerila dan akhirnya kamu kalah tergadah )

Surah an Nisaa' : Ayat 102

Saya ingin mengingatkan pihak berkuasa agar mereka peka dalam perkara ini dengan tidak lagi menyogok rakyat dengan pelbagai aktiviti yang melekakan dan menjadikan rakyat banyak menghabiskan masa kepada perkara yang tidak mendatang manafaat untuk agama , diri dan Negara mereka.

Melihat kepada statistic yang dikemukakan oleh Pengerusi Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Negara Dr. Halim Shafie dalam kertas kerjanya yang dibentang kepada IKIM bertajuk : TV Malaysia antara Pengetahuan , hiburan dan keuntungan jelas menunjukkan secara puratanya hiburan dalam semua rangkaian televisyen yang terdapat dalam Negara kita mengatasi tahap 70% .

Kepada ummat Islam pula , jangan biarkan diri kita terjebak dalam perangkap musuh untuk melemahkan daya perjuangan kita , melunturkan aqidah kita dan menghakis nilai moral atau akhlak dikalangan generasi kita.

Sebaliknya kembali bangkit dengan penuh kesedaran dan keinsafan terhadap tanggungjawab yang perlu kita laksanakan sebagai seorang muslim yang soleh .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home