" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Tuesday, February 10, 2009

PROMOSI
Laman Web Khas Untuk Nota Feqh Haraki
[ Perjuangan Tanpa Nokhtah ]

Harap baca , faham , hayati , bincang , hadham , link kan dalam laman web anda , jadikan bahan dalam usrah untuk dibahas atau dibincang , copy dan sebarkan .

Jangan biarkan semua hasil karya saya berkait dengan isu dalaman jamaah [ PAS ] melainkan ianya dimanafaatkan semaksimum mungkin . Saya menulisnya berasaskan pengalaman dan sedikit ilmu kurniaan Allah swt berhubung dengan Feqh al Haraki .

Kemungkinan juga apa yang saya tulis ini tidak sesuai atau silap . Saya memerlukan tunjuk ajar dari semua pihak khasnya alim ulamak al a'milin .

Terimalah Ikhlas dari saya , karya yang tidak seberapa :

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Teruskan jihad Ustaz dlm penulisan ni, ana dapat kutip banyak mutiara2 yg sgt bermanfaat utk panduan hidup ini. Jazakallahu khairan katheera...Moga Allah beri kemenangan kpd pejuang Islam yg ikhlas dijalanNya

regards
min Abu Anas al-\abani

7:09 AM

 
Blogger Ibnu Abas said...

Syukran Jazilan ya Ust! Jazakallah! Tulisan ustaz banyak membantu ana memahami fiqh haraki dan memberi input tambahan kepada adik-adik usrah kampus.

7:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

jgn lupa ust..kalau bksmptn,msukkan artkl ttg ciri2 negara Islam,syura,dmkrasi,tahalluf dn yg bkaitan dgnnya.

9:49 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home