" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Monday, September 29, 2008

Madah Aidil Fitri dan
Salam Peganti Diri - 2

Assalamualaikum . Kami sekeluarga mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI , kullu A'min wa antum bikhair dan jangan lupa kami dalam doa anda pada malam dan hari yang mulia ini .

Dari : Ustaz Junaidi Ishaq dan keluarga


Ya Allah , Ya Allah , Ya Allah bagi Mu nama - nama yang terbaik , perumpamaan yang tinggi , keagungan dan kenikmatan. HambaMU mohon padaMu sampaikan selawat kepada Nabi Muhammad saw dan Keluarga baginda saw. , jadikan nama saudaraku hari ini berada dikalangan orang - orang yang bahagia , ruhnya bersama para syuhada' , kebaikannya digolongan orang - orang yang mulia . Keburukannya diampuni.

Anugerahkan padanya keyakinan yang menyejukkan hatinya , keimanan yang menghilangkan keraguan darinya dan kau jadikan dia redha pada apa yang kau bagikan padanya .

Berikan kepada kami kebaikan dunia dan kebaikan akhirat , selamatkan kami dari azab neraka yang membakar , kurniakan padanya kemampuan berzikir dan bersyukur padaMu , harapan padaMu kembali dan bertaubat padaMu dan bimbingan yang Kau kurniakan kepada Nabi Muhammad saw.

Semoga kedamaian tercurahkan pada mereka . Salam Aidil Fitri dan Mohon Maaf zahir dan Batin.

dari : Zaidah / Intan sekeluarga

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home