" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Sunday, June 18, 2006

ZIARAH
dan
TAKZIAH

DEWAN PEMUDA PAS
NEGERI PAHANG

Alhamdulillah , Dewan Pemuda PAS Negeri Pahang sempat mengambil tanggungjawab agama dan sosialnya ketika menziarahi Adik Mohd Hanis bin Abdul Murad pada 15 June 2006 ( Khamis ) yang lalu di Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan .

Saya mewakili Dewan Pemuda PAS Negeri turut memberi sumbangan guna meringankan beban yang ditanggung oleh pihak keluarganya , biarpun kata orang : " berat mata memandang , berat lagi bahu memikul "

Semoga keluarga adik Mohd Hanis bersabar menghadapi ujian ini . Kes masih lagi dalam siasatan polis di atas laporan yang mengatakan Adik Mohd Hanis telah dipukul oleh beberapa orang yang tidak dikenali .

Turut hadhir dalam ziarah ini ialah Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Pahang Ustaz Rosli Abd Jabbar , Timbalan Pesuruh Jaya Ustaz Yusuf Embong , Ketua Dewan Ulama' PAS Negeri Ustaz Abu Kassim Abd Manaf , AJK DPPNPahang Ustaz Fadhli Ibrahim dan Ustaz Fadhil Noor selaku AJK DPP Kawasan Pekan .

Lajnah guaman DPPNPahang turut bersedia khidmat guaman percuma kepada pihak keluarga Adik Mohd Hanis jika ianya diperlukan .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home