" Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini "

Wednesday, December 19, 2007

OKT ( Orang Kena Tahan )



Biarpun menghadapi tekanan dan halangan , saya tidak peduli . Apa yang saya perlu ialah petunjuk dan kekuatan dari Ilahi buat meneruskan perjuangan suci .



Alhamdulillah , rakan - rakan tidak pernah jemu untuk memberi sokongan dan galakan agar tabah dan cekal menghadapi ujian .



Ustaz ! Anak saya tu ( Fawwaz ) , ustaz tolonglah tengok - tengokkan . Bimbinglah ia , ia masih muda lagi .




Biar kami ditangkap mahupun dibicara , kami tidak gentar untuk meneruskan perjuangan sehinggalah Islam menang atau kami binasa kerananya.




Syabas ! kalau dapat 4 juta tu , jangan lupakan kami , kami ni , dapat 1 juta pun tak apa dah :)




Melengkap biodata diri




Tempoh jamin ustaz dilanjutkan ke 26 hb. Dec ini ! . 26 hb ni kena datang semula ke Mahkamah . Beginilah OKT didera .




Halangan dan cabaran adalah sunnatullah dalam perjuangan . Perjalanannya wajib diteruskan tanpa ragu dan mengalah .




Tindakan lanjut ni bagaimana ? ada pendakwaan atau tidak ? Jika perlu , kita kena saman pihak kerajaan yang menangkap kita secara tidak sah .




Apalagi yang kerajaan toghut ni nak buat kepada kita ? Buat lah apa yang mereka boleh buat ! tapi .... jika mereka fikir itu boleh melemahkan semangat kita . Ternyata mereka tidak mengenal perjuangan Islam yang kita dokong ini .




Kami masuk dan keluar mahkamah demi perjuangan ini . Kami yakin kami tidak bersendirian menghadapinya . Sahabat , doakan kesejahteraan dan kekuatan buat kami agar perjuangan ini kian mantap .



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home